Κυριακή 21 Ιουνίου 2009

τα περιστερια

απο τον e_mosquito στο blog του η βιΔα



χτες, μετα απο ενα ξενυχτι απο κεινα που κανεις γιατι ο χρονος μοιαζει λιγος για να το ριχνεις στον υπνο, εμαθα πως στην Αθηνα παιζουν γλαροι απο εκεινους των χωματερων που κανουν το πεσιμο στα περιστερια.
τα ξεσκιζουν, λεει, και τα τρων.

την πληροφορια αυτην την πηρα οταν περασε ενας χοντρουλης και κατασπρος, απο το παραθυρο της κουζινας .

οταν εχει φως, καθυστερω μπρος απο τον νεροχυτη της κουζινας, μπρος απο το παραθυρο, παρατηρωντας την γιαγια του 2ου οροφου, στην απεναντι πολυκατοικια.
εγω κανω πως πλενω πιατα ή που καθαριζω φρουτα, εντελως αδιαφορη, για να την βλεπω.
και η γιαγια απεναντι κανει πως της περισεψε λιγο ψωμι και το βγαζει εντελως κατα λαθος σε ενα πιατο στο μπαλκονι της, ή που τις φανηκε πολυ το νερο στο ποτηρι της και το χυνει, κατα τυχη, στο παλιο ταπερ διπλα απο το πιατο, για τα περιστερια της.

εκεινα, που εχουν κανει καταληψη στην διπλανη οικοδομη, ερχονται στο μπαλκονι δειλα δειλα και κανουν την φιεστα.
τοτε, βγαινει η γιαγια σερνοντας τις παντοφλες της και κανει την θυμωμενη (ταχα μου δηθεν) και τα διωχνει κουνωντας το χερι.
ειμαι σιγουρη το μουρμουρητο που ακουτε στην πραγματικοτητα λεγει:
- φυγε Θανασακη, ξουτ ξουτ Φιλιω, μην σε ξαναδω το μπαλκονι Αποστολακη.
και επειτα μπαινει παλι μεσα.

ομως, καθως η ηθικη μου δεν μου επιτρεπει να την βιντεοσκοπησω και η ικανοτητα μου να το περιγραψω με απογοητευει τελικα, δινω 5 δωρεαν προσκλησεις για live παρουσιαση.
το email ειναι tzivitzilou@gmail.com

8 σχόλια:

  1. Το ερωτημα που προκύπτει είναι ένα παρ' ολα αυτα... Πωσ μυρίζει το κάτουρο αμα έχεις φάει σπαράγγια;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. οπως η Μπενακη οταν περναει το σκουπιδιαρικο και εισαι 2 αυτοκινητα πισω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. η γιαγια μου λεει οτι τα περιστερια ειναι βρωμιαρικέϊκα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. εμενανε μια φιλη μου ελεγε πως τα περιστερια ειναι τα ποντικια του ουρανου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. mporeite na psiloksekolisete me ta peristeria min parw tipota anopodes.

    enas aetos

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. http://tokatsavidi.blogspot.com/2009/06/httptopigadiblogspotcom200906blog.html

    Βρομοπεριστέρι........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. σήμερα,των Αγίων Αποστόλων ανήμερα,
    ελπίζω να ήσασταν σε ετοιμότητα τη στιγμή που η
    -σίγουρα ενημερωμένη για το ορ8όδοξο εορτολόγιο-
    απέναντι γιαγιάκα,
    πέταξε δή8εν ταχα μου εντέλώς και εντέχνως καταλάθος
    μισή τούρτα σοκολατίνα με φράουλες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. τι θα γινει ρε μουρη θα γραψεις τιποτα η θα μας εχεις με το πουλι στο χερι?

    ΑπάντησηΔιαγραφή